Isnin, 18 Oktober 2010

.38 HARI LAGI 9 SUBJEK.

berdebar debar rasa nya bila my IBONDA mengatakan:
"peperiksaan semakin hampir. tambah tolak darab bahagi. termasuk tidur makan main main awak lagi,berapa hari lagi nk periksa? " beliau berkata sambil tangan ku khayal  menekan nekan SCIENTIFIC CALCULATOR fx-570MS casio aku tuh~

bila dibilang bilang...bila dikira kira...bila di equal equal... YA ALLAH!
aku terus terduduk di kerusi kayu aku . terus terdiam.fikir fikir dan fikir??
ye lah!!! cuakk nya~~  aku terus  menjerit meminta tolong macam orang kene histeria.
"syafidah tolong aku syafidah!! berapa hari lagi je ni.tolong aku weyh!! aku takutt ..."
rintih aku meminta tolong kepada salah seorang teman sekelas aku.
buku? nota?  kertas soalan? tips? banyak nya..
ouch! apew lagi mampu ku buad? nk buad apa?
dah ready belum? da abis buad revision belum? OMG.OMG!

Tiada ulasan: