Jumaat, 5 November 2010

SELAMAT HARI RAYA!!! Part I :)
bismillah..assalamualaikumm...  ^^,
soory guy :) i know it to late to story bout hari raya.but..WHO CARE?
saya nk kongsi jugak dalam ini entry tentang disaat hari raya for this year :)
cause this year 're so meaningful for my family ...
     hari raya pertama :
my aunty kata family saya sangat classic pada tahun ini.
tengok je lah baju di pagi raya kami.
haha.ini adalah pemilihan warna my dad.  thanx dad!

ini ialah atok abah n atok mak side my mum.
walaupun mereka agak berusia menjangka angka 80 something.
tapi mereka masih kuat tau.masih sihat walafiat.
see my dad?? ada nampak macam menteri BESAKK tak.
haha.ouh ouh..jangan nk berangan.hehe~

SNAP SNAP TIME!!!
get ready all ^^,
"Kemana tumpah nya kuah,Kalau tak ke nasi"
amboi cik enon.over tau :)

 big big family..
family mak long ada.family mak ngah ada,family cik Enn ada,family cik anum ada.
maaaf yaa..kepada family yang tak balik pekan.
coretan tiada dalam entry ini.so sooory :(
 eh??ada ada je korang neh.haha~
                                                              ♥miraa n baiyah

Golongan anak anak dara yang masih single :)
haha..pilih pilih...

my cousins! u ROCK beybeh!!
tapi si tudung biru dan si tudung pink tuh makcik saya.
jangan terkeliru .hihi~
my aunt my cukup pantang jumpa camera.
kalah kami.haha.
see??gelagat mereka..ketawa hingga pecah perut tawukk ^^,
 ini..anak dara bergambar lagi.hehe.
sepupu saya semua kecuali yang duduk bertudung biru itu..
itu makcik saya laaa..

penat lah berceloteh!!
next entry..for the next hari raya ukeyhh..
beraya side my dad pulak.
soonn!!!!

Tiada ulasan: